|
| | | Dane techniczne: Test drogowy Fiat 128 1100 Zródło: "The motoring Journal of Southern Africa" 9/1971r. |  |
|
|
| |
| Typ silnika | 4 cylindry, rzędowy | | Typ gażnika | Weber 32 ICEV pojedynczy | | Pojemność skokowa | 1116 cm3 | | Stopień spreżania | 8,8 : 1 | | Max. moc silnika | 63 KM przy 6000 obr./min. | | Maksymalny moment obrotowy | 77 Nm przy 3000 obr./min. |
|
| TEST DROGOWY: PRZYSPIESZENIA |
| | 0-60 km/h | 5.6 s | | | 0-80 km/h | 9.4 s | | | 0-100 km/h | 16.1 s | | | 0-120 km/h | 29.5 s | | | 400 metrów | 19.1 s | | | Rzeczywista predkość maksymalna | 139.20 km/h |
|
| TEST DROGOWY: CD. BŁĄD WSKAZAŃ PRĘDKOŚCIOMIERZA |
| Wskazania predkościomierza Km/h | Rzeczywista predkość jazdy Km/h | | 60 | 58 | | 80 | 76 | | 100 | 95 | | 120 | 114 | | 147 | 139,2 |
|
| TEST DROGOWY: CD. DŁUGOŚĆ DROGI HAMOWANIA Z PRĘDKOŚCI 100 KM/H |
| Pierwsze hamowanie | 41.3 m | | Drugie hamowanie | 45.2 m | | Trzecie hamowanie | 51.4 m. | | Wynik całkowity | 45.4 m |
|
| TEST DROGOWY: CD. ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA NA DYSTANSIE 100 KM |
| 60 km/h | 6.3 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 15.9 km | | 85 km/h | 7.2 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 13.9 km | | 100 km/h | 8.5 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 11.7 km | | 120 km/h | 10.2 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 9.8 km |
|
| TEST DROGOWY: CD. OGOLNY |
| Natężenie hałasu w kabine przy prędkości 120 km/h | 85 dBa | | odległość przejechana na 1 l paliwa | 9.8 km | | Maksymalne zużycie paliwa na 100 km | 10.2 l. | | Błąd wskazań predkościomierza | 7.5% | | Rzeczywista predkość jazdy przy prędkości 120 km/h | 129 km/h | | Obroty silnika przy prędkości 120 Km/h | 4.925 obr./min. |
|
| DANE GAŻNIKA TYP: WEBER 32DMTR20 |
| Gażnik: | pionowy, opadowy, dwuprzelotowy : Weber 32DMTR20 z mechanicznym otwieraniem drugiej przepustnicy, urządzenie rozruchowe z przepustnicą i urządzeniem pneumatycznym regulującym otwieranie, pompka przyspieszająca | Poziom paliwa w komorze pływakowej (mierzony między pływakiem a pokrywą gażnika z uszczelką) : | 6 mm | | | 1-szy przelot | 2-gi przelot | | Średnica przelotu : | 32 mm | | Średnica gardzieli : | 22 mm | | Średnica dysza głównej paliwa : | 1,10 mm | 1,15 mm | | Średnica dyszy paliwa biegu jałowego : | 0,50 mm | 0,70 mm | | Średnica dyszy głównej powietrza : | 2,10 mm | 1,90 mm |
|
| |