DANE TECHNICZNE
INDEX
<< Powrót
 Dane techniczne:

Test drogowy Fiat 128 1100

Zródło: "The motoring Journal of Southern Africa" 9/1971r.

 
Typ silnika4 cylindry, rzędowy
Typ gażnikaWeber 32 ICEV pojedynczy
Pojemność skokowa1116 cm3
Stopień spreżania8,8 : 1
Max. moc silnika 63 KM przy 6000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy77 Nm przy 3000 obr./min.
TEST DROGOWY: PRZYSPIESZENIA
 0-60 km/h5.6 s
 0-80 km/h9.4 s
 0-100 km/h16.1 s
 0-120 km/h 29.5 s
 400 metrów 19.1 s
 Rzeczywista predkość maksymalna139.20 km/h
TEST DROGOWY: CD. BŁĄD WSKAZAŃ PRĘDKOŚCIOMIERZA
Wskazania predkościomierza Km/hRzeczywista predkość jazdy Km/h
6058
8076
10095
120114
147139,2
TEST DROGOWY: CD. DŁUGOŚĆ DROGI HAMOWANIA Z PRĘDKOŚCI 100 KM/H
Pierwsze hamowanie41.3 m
Drugie hamowanie45.2 m
Trzecie hamowanie51.4 m.
Wynik całkowity45.4 m
TEST DROGOWY: CD. ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA NA DYSTANSIE 100 KM
60 km/h6.3 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 15.9 km
85 km/h7.2 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 13.9 km
100 km/h8.5 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 11.7 km
120 km/h10.2 l. na/100 km odległość przejechana na 1 l paliwa 9.8 km
TEST DROGOWY: CD. OGOLNY
Natężenie hałasu w kabine przy prędkości 120 km/h85 dBa
odległość przejechana na 1 l paliwa9.8 km
Maksymalne zużycie paliwa na 100 km10.2 l.
Błąd wskazań predkościomierza7.5%
Rzeczywista predkość jazdy przy prędkości 120 km/h129 km/h
Obroty silnika przy prędkości 120 Km/h4.925 obr./min.
DANE GAŻNIKA TYP: WEBER 32DMTR20
Gażnik:pionowy, opadowy, dwuprzelotowy : Weber 32DMTR20 z mechanicznym
otwieraniem drugiej przepustnicy, urządzenie rozruchowe z przepustnicą i
urządzeniem pneumatycznym regulującym otwieranie, pompka przyspieszająca  
Poziom paliwa w komorze pływakowej
(mierzony między pływakiem a pokrywą
gażnika z uszczelką) :
6 mm  
 1-szy przelot 2-gi przelot
Średnica przelotu :32 mm  
Średnica gardzieli :22 mm  
Średnica dysza głównej paliwa :1,10 mm1,15 mm
Średnica dyszy paliwa biegu jałowego :0,50 mm0,70 mm
Średnica dyszy głównej powietrza :2,10 mm1,90 mm
 
^ NA GÓRĘ